top of page

השירותים שלנו

FACEBOOK.png

ניהול קמפיינים בפייסבוק

2.7 מיליארד איש משתמשים בפייסבוק מדי חודש‏,‏ כדי להתחבר לחברים ולבני משפחה ולהתעדכן בדברים החשובים להם. בפייסבוק תוכלו למצוא לקוחות חדשים לעסק שלכם.

 

נוכחות בפייסבוק יכולה לעזור לכם להגביר את המודעות לעסק, למצוא לקוחות נוספים ולהגדיל את המכירות.

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם.

 

סוגי קמפיינים:
 

  1. המרות באתר- הגדלת כמות הלידים שמבצעים פעולות בעלות ערך עבורכם (למשל- השארת פרטים, שיחת טלפון, קניה באתר)

  2. תנועה לאתר- שליחת יותר אנשים לאתר שלכם והגדלת הטראפיק.

  3. מעורבות בפוסט- הגדלת כמות האנשים שרואים את הפוסטים שלכם ומגלים מעורבות בהם.

  4. צפיות בסרטונים- קידום הסרטון שלך כדי למשוך תשומת לב של אנשים.

  5. תפוצה- הצגת המודעה שלכם למספר האנשים המירבי.

  6. הודעות- הגדלת כמות האנשים ששולחים לך הודעות במסנג'ר, בווטאספ או באינסטגרם.

  7. לייקים בדף- הגדלת כמות העוקבים בדף העסקי שלכם.

  8. תגובות לאירועים- הגדלת כמות האנשים שרואים את האירוע שלך ומעוניינים בו.

GOOGLE.png

ניהול קמפיינים בגוגל

קמפיינים בגוגל מאפשרים לכם לקדם את המוצרים והשירותים שלכם ברשת של Google, הכוללת תוצאות חיפוש, מיליוני אתרים, סרטונים, אפליקציות לנייד, מפות, כרטיסי מוצר לשופינג ועוד ועוד.

פרסום בגוגל מבוסס על מילות מפתח וכוונות קניה של לקוחות עם האינטנט הגבוהה ביותר מבין כל רשתות הפרסום כיום. הקמפיינים מבוססים על מילות המפתח שלקוחות פוטנציאליים מחפשים בגוגל. 


כאשר לקוח מחפש את השירות\המוצר שלכם, אתם חייבים להופיע בגוגל במיקום הגבוהה ביותר. כאשר שיעור ההמרה גבוהה והעלות להמרה נמוכה, תוכלו לייצר החזר גבוה על ההשקעה שלכם. 

 

סוגי קמפיינים:

  1. קמפיין לרשת החיפוש: מודעות טקסט בתוצאות חיפוש

  2. קמפיין לרשת המדיה: מודעות תמונה באתרים

  3. קמפיין וידאו: מודעות וידאו ב-YouTube

  4. קמפיין שופינג: כרטיסי מוצר ב-Google

  5. קמפיין Discovery: פרסום בפידים באינטרנט

  6. קמפיין לקידום אפליקציה: קידום האפליקציה בערוצים רבים

  7. קמפיין מקומי: קידום מיקומי העסק בערוצים רבים

  8. קמפיין חכם: ניהול פשוט ויעיל יותר של הקמפיינים

YOUTUBE.png

ניהול קמפיינים ביוטיוב

מודעת וידאו ביוטיוב עוזרת לספר את הסיפור של העסק.

 

באמצעות יוטיוב, תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים בזמן שהם צופים בסרטונים או מחפשים סרטונים ב-YouTube - ותשלמו רק כשהם יקליקו על המודעה.

 

מודעות וידאו נועדו למשוך תשומת לב של גולשים ברחבי הרשת ולהעלות את הביקוש בהיקפים רחבים, כדי לעזור לכם להגדיל את המודעוּת למותג שלכם.

סוגי קמפיינים:
 

  1. מודעות וידאו ניתנות לדילוג- מודעות וידאו ניתנות לדילוג מאפשרות לצופים לדלג עליהן אחרי 5 שניות.

  2. מודעות וידאו לא ניתנות לדילוג- הצופים חייבים לצפות במודעות וידאו שלא ניתנות לדילוג לפני שיוכלו לצפות בסרטונים.

  3. מודעות באמפר- מודעות וידאו קצרות לא ניתנות לדילוג באורך של עד 6 שניות. הצופים חייבים לצפות בהן לפני שיוכלו לצפות בסרטון. מודעות באמפר מופעלות לאחר הפעלתן של מודעות שניתנות לדילוג או שלא ניתנות לדילוג.

INSTAGRAM.png

ניהול קמפיינים באינסטגרם

800 מיליון איש מכל העולם משתפים את החוויות שלהם באמצעות תמונות וסרטונים באינסטגרם מידי יום. אינסטגרם היא פלטפורמה ליוצרי תוכן, משפיענים ומובילי דעת קהל. סרטונים באינסטגרם יוצרים מעורבות ומספרים סיפור חזותי חזק ובעל השפעה רחבה על קהלים רבים.

 

סוגי קמפיינים:
 

  1. המרות באתר- הגדלת כמות הלידים שמבצעים פעולות בעלות ערך עבורכם (למשל- השארת פרטים, שיחת טלפון, קניה באתר)

  2. תנועה לאתר- שליחת יותר אנשים לאתר שלכם והגדלת הטראפיק.

  3. מעורבות בפוסט- הגדלת כמות האנשים שרואים את הפוסטים שלכם ומגלים מעורבות בהם.

  4. צפיות בסרטונים- קידום הסרטון שלך כדי למשוך תשומת לב של אנשים. (Instagram Stories, Instagram Reels)

  5. תפוצה- הצגת המודעה שלכם למספר האנשים המירבי.

  6. הודעות- הגדלת כמות האנשים ששולחים לך הודעות באינסטגרם.

  7. לייקים בדף- הגדלת כמות העוקבים בדף האינסטגרם שלכם.

taboola-outbrain.png

ניהול קמפיינים באווטברין וטאבולה

פלטפורמות אלו מציגות מודעות באתרי תוכן וחדשות ומאפשרות לגולשים לגלות תכנים אורגניים ותכנים ממומנים המותאמים אישית לתחומי העניין שלהם.

(למשל- Ynet,Walla,Mako,ישראל היום, הארץ, מעריב ועוד ועוד)

התכנים הממומנים מאפשרים לגולשים להגיע אל אתר האינטרנט שלכם או לכתבת תוכן אורגנית של העסק. במילים אחרות -שיווק מבוסס תוכן.

LINKEDIN.png

ניהול קמפיינים בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה מצוינת לתחום ה-B2B. במידה והלקוחות שלכם הם עסקים, לינקדאין היא דרך מעולה להתחיל לפרסם בה.

בלינקדאין תוכלו לפלח קהלים על בסיס פרסונות (מנכ"ל, מנהל כספים, מנהל מאשבי אנוש, מנהל שיווק וכד), סוגי חברות, מיקום, גודל חברה, שם החברה, תעשייה, ועוד ועוד.

בניית אתרים ודפי נחיתה

חברתנו מתמחה בבניית אתרי תדמית, אתרי סחר, ודפי נחיתה.  

אצלנו תוכלו לעצב דף נחיתה לדיגיטל. 

כחלק מהפקת האתר נבנה עבורכם את המסרים הנכונים עבור כל קהל יעד.

סטודיו קריאטייב

הסטודיו שלנו מתמחה בעיצוב גרפי ומיתוג לדיגיטל.

אצלנו תוכלו לעצב באנרים מכל הסוגים והגדלים לדיגיטל. עיצוב באנרים לגוגל, עיצוב באנרים ומודעות לפייסבוק, עיצוב באנרים עם אנימציה\הנפשה ב-HTML5, עיצוב באנרים לקמפיינים ברשת המדיה, עיצוב באנרים לטוויטר, באנרים ללינקדאין, בניית עמודי נחיתה, ועוד.

כחלק מהפקת הקריאטייב נבנה עבורכם את המסרים הנכונים עבור כל פלטפורמה דיגיטלית.

bottom of page